gunsi.blogg.se

Shu mitt riktiga namn är Guna, men kallas ofta för gunsi, är 23 år tjej från Lettland som har flyttat till Halmstad!

Find yourself!

Publicerad 2014-10-17 03:47:06 i Allmänt,

Hej på er alla. Jag ligger nu trött i sängen, efter en skön pass efter afrodance, sedan var jag på yoga verkligen väldigt skönt jag känner mig just nu! Jag älskar att träna, jag älskar att dansa och meditera om jag kan kombinera allt detta så är det inte så svårt att hitta motivationen. Jag har utmanat mig själv en hel del och jag ångrar ingenting. Jag börjar mörka hur jag steg för steg utvecklas till någon starkare person, både på in och utsidan! Riktigt stolt jag blir, att trots allt motgång, allt slit det börjar belönas! Jag är nöjd med det jag gör just nu och den livstilen jag försöker uppnå för att leva i harmoni med mig själv, min kropp och min själ! Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela