gunsi.blogg.se

Shu mitt riktiga namn är Guna, men kallas ofta för gunsi, är 23 år tjej från Lettland som har flyttat till Halmstad!

hey bloggen

Publicerad 2014-10-14 09:34:36 i Allmänt,

ligger sömlös och håller på att bli att bli lite förkyld. Har bara kollat på random sidor under natten, kollat efter resor till Sydamerika och bara drömt mig bort från allt det trista men vackra höstvädret som härjar över Sverige just nu. Det är på tiden att börja ta fram det mest aktuella som finns just nu en regnkappa och stora, feta halsduk!!! ouff känns som sommaren inte ens har varit eller hur? tiden bara har runnit i väg så man inte hunnit ens handla nåt nytt på senaste tiden. hmm vem vill joina mig på en shoppingrunda!??? Föresten kom på att det är väl 2veckor nånting kvar till Halloween, undra vad ska jag klä ut mig till ? Har kollat på massor med maskerad kostymer, inget tilltalade mig faktisk! Dock så såg jag en kostym som är inspirerad till det jag ska klä ut mig, dock så avslöjar inte det nu såklart! men någon ledtråd kan ni få! Vad tycker ni andra monsters?!! Vad ska ni klä ut till Haloween?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela